»Njegova kariera se je ohranila v vseh vlogah, ki so ga preživele. Še vedno nam ostaja njegov talent in tega nam nihče ne more vzeti ... Ves svet joče za Gaspardom, ves svet žaluje za njim.«
»Prašiča Tijane Zinajić, zmagovalni film letošnjega Festivala slovenskega filma, kljub robatemu naslovu kar 'poka od energije, življenja in naklonjenosti do svojih likov,' kot je v svoji utemeljitvi poudarila portoroška žirija ...«
»To besedilo je črna farsa, ki prikazuje labirint čustev med ženo in možem ter materjo in sinom, in ko poskuša odgovoriti na vprašanje, ali lahko ljubimo preveč, odzvanja kakor bolesten odmev. Pripelje nas do samega dna in nas ne izpusti več. Govori o obsesiji dvakratno zapuščene ženske, o bolečini in samoti matere, ki gleda, kako njena otroka odideta, in ki v svoji hiši ostane sama. Tako kot druge ženske je tudi Anne naredila vse za svoja otroka, za svojega moža, za svoj dom; toda minevala so leta in otroka sta odšla, sin, hči – in zdaj še njun oče. Nenadoma se znajde sama v kraljestvu, iz katerega vsi bežijo.«
»Pokazal mi je, kako naj imam rad samega sebe, in ta ljubezen se je razlila na celo temnopolto skupnost. Veliko dela moramo še opraviti, in to je naloga za vse v tem prostoru, ne samo za enega človeka. V torek zjutraj se vračam na delo – danes bo pa žur!«